کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه روداب در خطبه های این هفته نماز جمعه روداب در جمع نمازگزاران گفت:ایران همیشه در کنار مظلوم بوده و امروز هم در کنار مردم مظلوم یمن قرار دارد. امروز با کشته و زخمی شدن دهها هزار نفر در یمن و تخریب منازل ،مدارس و زیرساخت های یمن، این کشور را در آستانه فاجعه انسانی قرار داده است؛کجاست فدراسیون بین المللی صلیب سرخ که بزرگترین سازمان بشر دوستانه است؟کجا هستند نهادهای بین المللی؟امروز مردم ایران اسلامی در حمایت از این مردم صبور و مقاوم و اعلام بیزاری از رژیم آل سعود بعد از نماز جمعه راهپیمایی برگزار خواهیم کرد و اعتراض خودمان را نسبت به کشتار مردم مظلوم یمن نشان خواهیم داد.
حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع معلمان افزود:با مذاکرات در سایه تهدید موافق نیستم.در این چند روز دو مقام آمریکایی رسما کشور ما را تهدید به حمله نظامی کرده که این نشان از عدم پایبندی آمریکا به منطق مذاکره است و تذکر و توصیه رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده است که ایشان فرمودند :تیم مذاکره کننده انشاءالله خطوط اصلی را در مذاکرات رعایت خواهند کرد.
خطیب جمعه روداب با اشاره به زندگی امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: امام موسی کاظم(ع) به خاطر شرایط زمانشان نتوانستند قیام مسلحانه کنند چون شرایط محیا نبود و شیوه مبارزه ایشان به صورت دعا،موعظه و زندان رفتن بود.

نماینده ولی فقیه در بخش روداب با اشاره به برداشت زودتر محصولات جو و گندم در بخش روداب نسبت به دیگر نقاط استان خراسان رضوی گفت:حدود یک هفته از برداشت جو در بخش روداب می گذرد و دولت به صورت تضمینی خریدار محصولات کشاورزان نیست و کشاورزان با یک بازار بی ثبات روبرو هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید افزود:دولت باید زودتر برای خرید جو در این بخش برنامه ریزی می کرد تا کشاورزان برای فروش محصول جو خود بلاتکلیف نباشند و بازار دلالی رونق پیدا نکند.آیا این با فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از تولید همخوانی دارد؟

ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات بخش دامداری نیز گفت:دامدار ما باید شیر تولیدی خود را نیز زیر قیمت به فروش برساند و محصول تولیدی خود را کمتر ازخوراک دام به فروش برساند.

امام جمعه روداب با اشاره به مشکلات بوحود آمده در بخش کشاورزی و دامداری بخش روداب گفت:ما از فرماندار محترم شهرستان،بخشدار محترم روداب و نمایندگان محترم مجلس میخواهیم به این مشکلات زودتر رسیدگی کنند تا کشاورز ما بیشتر از این متضرر نشود.
ایشان در ادامه افزود:امسال شاهد رشد 20 الی 30 درصدی معتکفین در بخش بودیم که از همه برگزار کنندگان اعتکاف تقدیر و تشکر داریم



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی