کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به انتشار تصاویر جسد کودک سه ساله سوری در ساحل ترکیه افزود:این پسرک سه ساله به نماد بحران مهاجرت در مدیترانه و اروپا تبدیل شده است؛افراد مسلمانی که از کشورهای یمن ، عراق ، سوریه، افغانستان، لیبی، نیجریه و... آواره شده اند و به علت ترس از تروریسم دنبال جای امنی برای خانواده خود می گردند و میلیون ها نفر جان خود از دست داده اند و میلیون ها نفر آواره شده اند و کشورهایی مثل اتریش ،مجارستان و کشورهای بزرگ اروپایی رسما یا در عمل از پذیرش مسلمانان خودداری می کنند و مسیحی بودن را شرط پذیرش می دانند که در طی 8 ماه 2500 نفر در دریا غرق شده اند و علاوه بر آن خطر گرسنگی و مریضی برای آنها وجود دارد.

خطیب جمعه روداب در ادامه با گرامیداشت 20 شهریور سالروز شهادت آیت ا...مدنی دومین شهید محراب در باره شخصیت ایشان تصریح کرد:این یار دیرینه امام راحل پرچم مبارزه را آنی بر زمین نگذاشت و از سنگری به سنگر دیگر در صف مقدم مبارزه حرکت می کرد؛ایشان  از طرف مردم همدان در مجلس خبرگان حضور پیدا کرد و در سنگر امامت جمعه نیز حضور داشت.

امام جمعه روداب در ادامه افزود: او فردی ساده زیست و زاهد بود که با اشرافی گری مبارزه می کرد؛وقتی از قیامت صحبت می کرد گویا قیامت را می دید ، گریه می کرد و معتقد بود غلبه بر دشمن با خود سازی ممکن است و بالاخره در سال 60 بعد از نماز جمعه با انفجار نارنجک منافقی به شهادت رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی