کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

مقام معظم رهبری در این مدت بیش از 70 مرتبه کلمه نفوذ را به کار برده اند و به مسئولین و مردم تذکر داده اند که مواظب نفوذ فکری و سیاسی و امنیتی باشید.

حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در مورد برجام افزود:یکی از دغدغه های رهبری این است که بعد از اجرای برجام و نحوه اجرای برجام چگونه خواهد بود؟آمریکائیها بد عهدند و پای حرف خود نمی ایستند.خوی استکبارستیزی آنها اجازه نمی دهد یک کشور را در کنار خود ببینند و آنها خود را ارباب و بقیه کشورها را رعیت می دانند و این احتمال بد عهدی آنها را بالا می برد،لذا ما باید با عینک بدبینی به آنها نگاه کنیم و در اجرای برجام دقت کنیم و رهبری هم دستور دادند یک هیئت نظارت بر اجرای برجام تشکیل شود.

وی افزود:اگر کشور و دولت ما به تعهداتش عمل کرد و آمریکائیها عمل نکنند چه میشود؟لذا باید تضمین کافی از آمریکائیها گرفته شود.اینکه باید به تعهدات بصورت متقابل عمل شود و تحریم ها را به صورت کامل بردارند؛نه لغو مشروط و نه تعلیق.و در این مدت 8 سال دوباره کشور ما را به بهانه های تروریسم،حمایت از تروریسم،ناقض حقوق بشر و اینگونه دروغها تحریم نکنند و اگر اینچنین شود این یعنی نقض برجام.

خطیب جمعه روداب با اشاره به سالروز 13 آبانماه گفت:13 آبان یک سنبل برای کشور ماست.13 آبان یعنی استکبارستیزی،یعنی شجاعت جوانان،یعنی بصیرت و آگاهی نوجوانان،یعنی بصیرت مردم کشورما،یعنی پایبندی مردم به دین و اسلام.

 وی با اشاره به حقایق اتفاق افتاده در این روز افزود:لغو قانون ظالمانه کاپیتالاسیون توسط مردم و امام بزرگوار،شهادت دانش آموزانی که در سال 57 برای حمایت از امام به خیابانها آمدند و مزدوران آمریکائی آنها را به شهادت رساندند،تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 که توسط دانشجویان انجام شد از حقایق بزرگی است که در این روز اتفاق افتاده است؛لذا آمریکائیها می خواهند ببینند که آیا ملت ایران بر روی آرمانهایش ایستاده است یا نه ،میخواهند ببینند که ملت ما شعار مرگ بر آمریکا را برداشته است یا نه،اما شعار مرگ بر آمریکا در 13 آبان 94 محکمتر از همیشه خواهد بود.

وی در پایات با اشاره به تحولات سوریه گفت:اعتلاف ضد داعش توسط 4 کشور ایران،روسیه،عراق و سوریه پیشرفت خوبی داشته است و این نشان از تضعیف قدرت آمریکا دارد و تا زمانی که جوانان رشیدی مانند شهید دامرودی هستند که در راه دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام عزیز جان خود را فدا کنند روز به روز شاهد تضعیف استکبار جهانی و آمریکا خواهیم بود.


 

نظرات  (۱)

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سایتتون خوبه مثل همیشه عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی