کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

م?لاد امام زمان (عجل ا...)مبارک باد

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۵ ق.ظ

م?لاد خجسته و با برکت ?گانه منج? عالم بشر?ت ? حجت بر حق خدا در رو? زم?ن

 حضرت مهد? موعود (عج) 

 بر همه ش?ع?ان و منتظران آن حضرت و شما دوستان گرام? تبر?ک و تهن?ت باد .

حضرت مهد? (عج)   خطاب به اسحاق ابن ?عقوب فرمودند : 
اما چگونگ? بهره بردن از وجود من در زمان غ?بت همانند بهره بردن از آفتاب است ، هنگام? که پشت ابر قرار گ?رد ، همانا من اهل زم?ن را از بلا دور نگه م?دارم ، همانگونه که ستارگان باعث رفع مشکلات موجودات آسمان? م? شوند . پس نسبت به چ?زها?? که به درد شما نم? خورد پرسش نکن?د و برا? دانستن چ?ز? که من ن?ازتان به آنرا بر طرف م? کنم خود را به زحمت ن?نداز?د ،بلکه برو?د و ب?شتر برا? تعج?ل در ظهور من دعا کن?د ، که رها?? شما هم وابسته به ظهور من است . خداحافظ ا? اسحاق ابن ?عقوب ! درود بر تو و بر همه کسان? که در مس?ر هدا?ت قدم م?گذارند .

خدا?ا ...

خدا?ا ؛ خودت را به من بشناسان ، ز?را اگر خودت را به من نشناسان? تو و پ?امبرت را نم? شناسم . 
خدا?ا ؛ پ?امبرت را به من معرف? فرما ، ز?را اگر پ?امبرت را به من نشناسان? حجت تو را نخواهم شناخت .
خدا?ا ؛ حجتت را به من بشناسان ، ز?را اگر حجتت را به من نشناسان? نسبت به د?نم گمراه م? گردم .
خدا?ا ؛ مرا به مرگ جاهل?ت نم?ران و پس از آنکه هدا?تم نمود? قلبم را دچار انحراف و ترد?د مساز .
خدا?ا ؛ مرا بر د?ن خودت ثابت بدار و مرا بر طاعت خو?ش بکار گ?ر و قلبم را برا? صاحب امرت مط?ع و نرم کن و مرا در عرصه ها? امتحان ها?? که از بندگانت به عمل م? آور? عاف?ت ببخش .
خدا?ا ؛ به واسطه دراز شدن زمان غ?بتش و قطع شدن خبرش از ما ، ?ق?ن ما را زا?ل مگردان و از ?اد ما مبر ?ادش را و انتظارش را .

فراز ها?? از دعا? معرفت - صح?فه مهد?ه

 

التماس دعا ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۳
هادی قلعه نوی

نظرات  (۲)

۱۳ تیر ۹۱ ، ۰۴:۵۴ محمد برزوئ?
تقد?م به حضرت بق?ة الله (عج):

با خدا جو?ان ب? حاصل مها تا ک? نش?نم؟

باش ?ک ساعت خدا را تا خدا را با تو ب?نم

تا تو را د?دم مها ن? کافرستم ن? مسلمان

زلف رو?ت کرده فارغ از خ?ال آن و ا?نم

ا? بهشت? رو? اندر دوزخ هجرت بسوزم

ب? تو گر خاطر کشد ،بر جانب خلد بر?نم

آسمان شب ها به ماه خو?ش نازد او نداند

تا سحرگه خفته با ?ک آسمان مه در زم?نم

در زم?ن و در ?سارم مطرب و ساق? نشسته

ز?ن سبب افتان ز مست? بر ?سار و بر ?م?نم

ز?ر لب گو?د به هنگام نگه کردن به عاشق

عشوه ها با?د خر?د از نرگس سحر آفر?نم

آن کمان ابرو غزال اندر کمان کس ن?فتد

من بد?ن اند?شه ا? ص?اد عمر? در کم?نم

ا? نس?م کو? جانان بر سر خاکم گذر کن

آب چشم اشکبارم ب?ن و آه آتش?نم



"تعج?ل در ظهورش صلوات"
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۳:۴۶ مدئیان رفاقت
سلام خسته نباشید کاش میشدهمه هیئت امناءروتعویض کردو7نفرجوان وفعال بیان روی کار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی