کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه روداب در خطبه‏های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به خروش ملت ایران در روز جهانی قدس گفت: چشم تمام دنیا به طرف ملت ایران بود که ببینند مبدع روز قدس با زبان روزه چه کار خواهند کرد. اما مردم روزه دار ایران در این راهپیمایی شرکت کردند و از مردم فلسطین و خونهای به ناحق ریخته در غزه دفاع کردند .

حجت الاسلام کیانی مقدم گفت : امروز غزه با تمام وجود از اسلام ،آزادی و انسانیت دفاع می‏‎کند؛لذا مسئله فلسطین متعلق به همه مسلمانان و آزادی خواهان است . وی همچنین با اشاره به حملات دد منشانه رژیم صهیونیستی به مردم و کودکان فلسطینی گفت مردم غزه امروز از امکانات اولیه زندگی محروم هستند و در تنگنا بسر می‏برند .

نماینده ولی فقیه در روداب با بیان اینکه آیا مسلمانان جهان توان مقابله با این تجاوزگران خون آشام را ندارند؟ گفت توان مقابله را داریم اما کجایند دولتهای عربی مسلمانی که اسمشان را مسلمان می‏گذارند ولی نشانی از مسلمانی در آنها نیست . بعضی از این کشورها مانند عربستان سعودی و مصر نه تنها به مردم غزه کمک نمی‏کنند بلکه در حال کمک به رژیم صهیونیستی هستند و ضربه ای که آل سعود و امثال آنها به مسلمانان غزه وارد کردند از اسرائیل بدتر است. این است مشکل دنیای اسلام که مسلمانها با هم متحد نیستند.

خطیب نماز جمعه این هفته شهر روداب گفت : مسئولین غزه با نپذیرفتن آتش بس اعلام کردند اگر این جنگ دهها روز طول بکشد ما به مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن روز حقوق بشر و کرامت انسانی گفت : در حالی به این روز می‏رسیم که حقوق بشر کاملا پایمال میشود و کسانی از حقوق بشر حرف می‏زنند که نماد اصلی نقض حقوق بشرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی