کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه روداب در  خطبه‏ های نماز جمعه این هفته شهر روداب ضمن تشکر و خوش آمدگویی به تعدادی از اهالی مرکز بخش هلالی شهرستان جغتای که در نماز جمعه این هفته شهر روداب شرکت کرده بودند گفت: این مردم متدین و شریف آمده‏ اند تا بگویند ما هم مانند بخش روداب می‏خواهیم تا نماز جمعه در بخش هلالی که حدود 25000  نفر جمعیت دارد برگزار گردد و پرچم ولایت در این بخش هم گسترده شود. مسئولین هم بالاخص شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حضور آنها را در این مراسم ببینند و بیشتر به فکر این مردم باشند.




حجت الاسلام و المسلمین کیانی مقدم با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با وزیر امور خارجه و سفیران و نمایندگان ایران در کشورهای خارجی گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با تأیید سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه ما باید با تمام دنیا تعامل داشته باشیم فرمودند: ایران می‏تواند با تمام کشورها تعامل داشته باشند بجز آمریکا و اسرائیل. رابطه با آمریکا و مذاکره با این کشور به جز در موارد خاصی برای جمهوری اسلامی نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلی است که دنبال کار بی‌منفعت برود!؟ برخی افراد گمان می‏کنند که اگر ما با آمریکا پای میز مذاکره بنشینیم تمام مشکلات و مسائل حل می‏شود.این افراد باید تجربه این یک سال را ببینند و بدانند که این حرف اشتباه است. از طرفی باید به این نکته توجه داشت که تمام کشورها چشم به این مذاکرات دارند تا تحریم ها علیه ایران برداشته شود تا با ایران تعامل داشته باشند و رابطه برقرار کنند، چون از این رابطه سود می‏برند و این به ضرر آمریکاست و ایران روز به روز پیشرفت خواهد کرد. مسئولین هم باید بدانند که کلید حل تمام این مشکلات در فرمایشات مقام معظم رهبری است، یعنی تکیه بر جوانان و اعتماد بر مردم ایران و سنتهای الهی.
مقام معظم رهبری از همان ابتدا به مسئولین فرمودند که من به این مذاکرات خوش بین نیستم و آمریکایی‌ها نه تنها دشمنی‌ها را کم نکردند بلکه تحریم ها  را هم افزایش دادند! البته می‌گویند این تحریم‌ها، جدید نیست اما در واقع جدید است و مذاکره در زمینه‌ی تحریم هم، فایده‌ای نداشته است. طبق فرمایشات ایشان این تجربه نشان داده که نشست و برخواست و حرف زدن با آمریکا هیچ فایده و سودی برای ما نداشته است.
خطیب نماز جمعه روداب گفت: مسئولین عزیزی که برای مردم دلسوزی می‏کنند باید به این مردم اعتماد کنند و دارای روحیه عدم اعتماد به دشمنان ایران باشند.
وی با اشاره به تهاجم اسرائیل به مردم غزه گفت: در برخی روزنامه‏ های اسرائیل و مصری نکاتی در مورد توافقات نسبی و اولیه بین نیروهای فلسطینی و اسرائیل چاپ شده است. نکته اصلی در این مطالب این است که در این توافقات در اکثر موارد دیدگاه نمایندگان فلسطینی بر صهیونیستها تحمیل شده است و اسرائیل سر میز مذاکره آمده تا خواسته‏های فلسطینی‏ها را کمتر کند و این مطلب خود به معنی پیروزی مردم غزه در این جنگ نابرابر است.

وی با اشاره به 26 مرداد ، بازگشت آزادگان به کشور را یادآور شد و گفت: درود و رحمت خدا بر شما که ما هرچه داریم از شما سرافرازان و شهدا و جانبازان داریم.
وی 28 مرداد 1332 ، کودتای ننگین آمریکا برای بازگرداندن شاه خائن به قدرت را یادآور شد و افزود: کودتای 28 مرداد نتیجه اعتماد به آمریکاست.مصدق به آمریکایی ها اعتماد کرد و آنها هم محمد رضا شاه خائن را بر این مردم مسلط کردند.
نماینده‌ی ولی‌فقیه در بخش روداب به 30 مرداد روز جهانی مسجد اشاره و با تأکید بر اینکه مساجد جایگاهی است که باید کارهای فرهنگی و اجتماعی ما در آن انجام شود گفت: با حضور در مساجد باعث آبادانی خانه خدا شویم و قدردان این نعمت الهی باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی