کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه موقت روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به کثرت سفرها در نیمه دوم شهریور ، در خصوص اخلاق و آداب سفر گفت: سفر باعث خودسازی و خداشناسی در انسان میشود و او را از نزدیک با مناظر و اسرار خلقت آشنا می سازد.

ایشان با استناد به آیات قرآن و روایات ائمه معصومین(ع) گفت: یک سفر جهت دار و مفید سفری است که نتیجه آن ازدیاد عقل و تجربه و مطالعه در عالم خلقت و شگفتی های آن و عبرت از اقوام گذشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی با اشاره به حفاظت دین در سفر افزود: ضرورتی ندارد انسان به سفری برود که دین او به خطر بیفتد. وی با توجه به موضع جدید آمریکا در قبال داعش گفت: آمریکا و همپیمانانش یک زمانی با تجهیز و پشتیبانی این گروه تروریستی در کشورهای سوریه و عراق از آنها حمایت می کردند، اما با به خطر افتادن منافعشان با یک چرخش 180 درجه ای از ائتلاف جهانی علیه داعش سخن می گویند.

خطیب موقت نماز جمعه روداب با آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خداوند نعمت های متعددی را در قرآن کریم یادآوری میکند، اما برای بعضی از آنها منت می گذارد از قبیل وجود پیامبر اکرم(ص) و نعمت ولایت. در جامعه اسلامی این نعمت ولایت و رهبری بالاترین نعمت است.

وی ولایت را نعمت بسیار عظیمی دانستند و با اشاره به فرمایشات مراجع و بزرگان دینی مطالبی را در خصوص ارزش و مقام ولایت و رهبری شجاع و مدبرانه رهبر انقلاب در مدیریت و شجاعت بی بدیل ایشان در حفظ نظام و ارزشها و صدور انقلاب بیان کردند.

وی در ادامه افزود:اگر مدیریت قوی رهبری نبود اکنون ما از نعمت امنیت ، عزت و اقتدار برخوردار نبودیم.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی در پایان گفت:ما به همه مسئولین سفارش می کنیم که برای حفظ و پیشرفت مملکت اسلامی ، پیرو فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی