کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته روداب با بیان اینکه اسلام مانع بزرگ پیش روی غربیها برای رسیدن به اهداف آنهاست گفت: سالهای درازی است که غرب قصد دارد این مانع را از سر راه بردارد و یکی از اصلی ترین راهکارهای غرب برای رسیدن به این هدف ، فاسد کردن مسلمانان است.





وی با اشاره به راههای رسیدن دشمن به اهداف خود افزود: یکی از این راهها باز شدن پای ماهواره به خانواده هاست.نگاه بعضی ها در مورد برنامه های ماهواره خیلی ساده اندیشانه است؛ در حالیکه اهداف پشت پرده آنرا نمی دانند و راه درمان آن آگاهی دادن به مردم نسبت به این موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین کیانی مقدم با بیان اینکه عزت و امنیت کشور مدیون خون شهدا و به برکت دوران دفاع مقدس است گفت: امروز هیچ  کشوری به اندازه نظام جمهوری اسلامی ایران از امنیت و آرامش برخوردار نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تبریک هفته دفاع مقدس یادآورشد: دفاع مقدس به معنی استقامت ، پایداری ، فرهنگ شهادت طلبی ،باور قلبی به خدا و روز قیامت است.

وی افزود: دفاع مقدس یعنی اعتقاد راسخ به حقانیت اسلام و اعتقاد و ایمان به رهبری بعنوان ولی فقیه و نایب امام عصر (عج) است.
خطیب جمعه روداب گفت: یکی از این درس های دفاع مقدس مطیع ولی فقیه بودن است که رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی با اعتماد به نفس و خودباوری آن را اثبات کردند.
نماینده ولی فقیه در روداب با اشاره به کمبود امکانات پزشکی در بخش روداب گفت: از مسئولین میخواهیم که پیگیر بحث درمان بستر روداب باشند تا از مشکلات مردم در این زمینه کاسته شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی