کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان افزود:در مقابل تحریم ها ما هم باید اروپائی ها را تحریم کنیم زیرا امروز اروپا نگاهش به گاز ایران است و ایران بعد از روسیه دومین کشور از لحاظ دارا بودن ذخایر گازی است و روسیه به عنوان تامین کننده انرژی اروپا،با آنها وارد جنگ سرد شده است و نگاهشان به ایران است،لذا مقام معظم رهبری فرمودند:که در صورت لزوم و یک فرصت مقتضی ایران با تحریم اروپا قادر است بسیاری از معادلات تحریم را به هم بزند.

خطیب جمعه روداب با توجه به سالگرد ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد:امروز باید ببینیم که در این یکسال چه کاری انجام داده ایم؟ مجلس،دولت و قوه قضائیه چه کاری انجام دادند؟ چه قدر خوب بود می آمدند و گزارش می دادند که چه کارهایی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده اند .مقام معظم رهبری در این باره فرمودند:اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار،تحریم و دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد. اقتصاد مقاومتی یعنی کشور به گونه ای ساماندهی شود که لرزه های جهانی در آن اثرگذار نباشد و وابستگی ما به نفت کمتر شود و تکیه بر ظرفیت های داخل داشته باشیم . مقام معظم رهبری در این باره فرمودند:اولا مسئولان باید از تولید ملی حمایت کنند،تولید ملی،اساس و حلقه اساسی پیشرفت اقتصاد است.مسئولان باید از تولید ملی حمایت کنند یک جا که قانون لازم است حمایت قانونی کنند یک جا که حمایت قضائی لازم است انجام گیرد یک جا که حمایت اجرائی لازم است باید تشویق کنند وکارهایی بکنند ،باید این کارها انجام بگیرد تولید ملی باید رونق پیدا کند؛لذا ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید از تولید داخل استفاده کنیم و متعصبانه از تولید غیر داخل استفاده نکنیم وسه ضلع دولت ،مصرف کننده و تولید کننده با هم همکاری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی