کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه موقت روداب در خطبه های نماز جمعه شهر روداب در اولین جمعه سال 94 با تبریک سال جدید با اشاره به نامگذاری این سال بنام "همدلی و همزبانی دولت و ملت" توسط مقام معظم رهبری گفت:نامگذاری هرسال ترسیمی از دورنمای یک سال کشور،توسط رهبر معظم انقلاب است و ما هم باید سعی کنیم این شعار را نهادینه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین درستکار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره تلاش مسئولین در راستای بهبود وضعیت معیشتت مردم افزود:در طول 36 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،دولت ها تلاش خود را انجام داده اند و در عرصه های مختلف کشور عملکرد قابل دفاعی دارد اما داشتن یک زندگی آرام و بدون دغدغه حق مردم است.مردمی که در طول این سالها در گرما و سرما،در هر میدانی که حضورشان ضرورت داشته و در هرجا که حضور مردم تایید نظام و انقلاب بوده به فرمایش رهبرشان لبیک گفته و با حضور خودشان،دشمنان نظام را مایوس کرده اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب با دولت و نظام بوده و حق مردم یک زندگی آرام و بدون دغدغه است خاطرنشان کرد:این میسر نمیشود مگر اینکه مسئولین در بحث بهبود وضعیت معیشت مردم،دوباره به توان همین مردم تکیه کنند و این یکی از شاخص ها و معیارهای مهم در بحث اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه روداب با اشاره به اینکه عده ای سرنوشت کشور را به مذاکرات هسته ای گره زده اند گفت:عده ای چشم به خارج کشور دوخته اند و سرنوشت کشور را به مذاکرات هسته ای گره زده اند،ما امیدواریم این بحث هسته ای حل شود و تحریم ها برداشته شود ولی این را بدانید که دشمنی استعمار و استکبار با ما همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام درستکار با اشاره به شروع دور نهایی مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس گفت:امیدواریم که آمریکا و کشورهای اروپایی بهانه جویی نکنندو این توافق انجام شود.اما اگر این توافق هم انجام نشود نتیجه این گفتگوها و مذاکرات این است که توانست منطق توانای جمهوری اسلامی را در عرصه دیپلماسی بین المللی به اثبات برساند.

وی افزود:یکی از راهکارهای کشورهای غربی،پروژه ایران هراسی بود اما تیم مذاکره کننده و سربازان دلیر هسته ای قدرت مفاهمه و توان بالای گفتگوی نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.

امام جمعه موقت روداب با اشاره به حضور مردم بخش روداب در اجتماع بزرگ فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا(س) در شهر روداب گفت:از کلیه عزیزانی که در برپایی این اجتماع عظیم فاطمی همکاری کردند تا به شعائر و ارزشهای دینی اهتمام داشته باشیم و فاطمیه را گرامی بداریم تشکر و قدردانی میکنم.

خطیب جمعه روداب با اشاره به حمله نظامی عربستان سعودی به یمن گفت:این حرکت توسط رئیس جمهور و مسئولین محترم محکوم شد چرا که حاکمیت یک کشور زیر سئوال رفته است.هرچه بحران در منطقه بیشتر شود به کام دشمنان ماست و سرانجام این دعواها و درگیر ی ها به کشته شدن زنان و کودکان و غیر نظامیان بی دفاع منجر خواهد شد و تعجب است از نهادهای بین المللی که تاکنون هیچ موضعی در این خصوص نگرفته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی