کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب
حجت الاسلام اسماعیل کیانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اقشار مردم اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ایران هیچ گاه تمام نخواهد شد و ما نباید از این دشمنی غافل شویم.


وی بیان اینکه متاسفانه روحیه استکبار ستیزی در برخی از مسئولین کم شده است تصریح کرد: مبارزه با استکبار یک اصل است که برای در راه امام ماندن باید این مبارزه را به سرانجام برسانیم.

کیانی به بیان برخی تفسیر ها در حاشیه تصویب و عدم تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و افزود: تصویب و عدم تصویب برجام هیچ تاثیری در کاهش دشمنی ما با آمریکا و استکبار نخواهد داشت و ما شعار مرگ بر آمریکا را تا آخرین نفس سر خواهیم داد.

امام جمعه روداب بابیان اینکه باید روحیه حماسی جهادی و انقلابی را در جوانان خود تقویت کنیم تاکید کرد: آمریکا شیطان بزرگ بوده حتی اگر در لباس فرشته بر ما ظاهر شود.

وی با انتقاد از برخی توهین ها به جوانان انقلابی بیان داشت: افزایش روحیه انتقاد پذیری باید در عمل صورت گیرد و کسانی را که دلسوزانه بر عملکردها نقد می کنند را بی شناسنامخ و بی سواد نخوانیم.

کیانی به حاشیه راندن جوانان انقلابی را سبب کاهش روحیه نشاط در جامعه دانست و افزود: این افراد با خیرخواهی نسبت به انقلاب به مسائل می نگرند و باید از نظارت آنها استفاده شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی