کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

حجت الاسلام رحمتی خطاب به سران آل سعودافزود:اگر قدرت تدبیر و مدیریت این اجتماع عظیم را ندارید، بگذارید دیگران آن را بر عهده بگیرند تا اینگونه حادثه های دلخراش اتفاق نیفتد و این ثابت می کند که حکومت عربستان صلاحیت اداره امور حج را ندارد.

ایشان در ادامه به بی کفایتی آل سعود در اداره امور حج در سالهای گذشته اشاره و تصریح کرد:در سال 1366 در مراسم برائت از مشرکین، آل سعود با حمله به زائرین حدود 400 نفر را به شهادت رساند که 325 نفر آنها ایرانی بودند؛در سال 69 کشته شدن 3000 نفر در تونل براثر بسته شدن تونل و ازدحام جمعیت؛270 کشته در منا در سال 73؛در سال بعد 430 نفر ،آتش سوزی در عرفات و کشته شدن 340 زائر و امسال هم که نهایت بی کفایتی آنها به اثبات رسید و رهبر معظم انقلاب سه روز عزای عمومی اعلام فرمودند.

امام جمعه موقت روداب گفت:باید شورایی از کشورهای اسلامی تشکیل شود و نسبت به خدمت رسانی و خدمتگذاری به زائران بیت ا... الحرام تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام رحمتی در پایان افزود: حج یک اجتماع عظیم و یک تبلیغ بزرگ برای مسلمانان است ،مبادا به خاطر مسائل و اتفاقات پیش آمده حرف های نامربوط راجع به حج بزنیم.بحث آل سعود و بی کفایتی آنها در اداره امور حج جدا از مسئله حج است و باید حساب بقیه اعراب را از آل سعود جدا کرد و از حمله به دیگر اعراب خودداری کرد.

نماز جمعه روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی