کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

م?لاد نور مبارک

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۱ ب.ظ


پشت کوه‌ها? خراسون مرقد پاکتو د?دن


واسه او صحن مطهر تو غروب کنار ا?وون

واسه کفترا? معصوم که تو آسمون م?‌گردن

واسه آدما? مغموم که م?ان، دخ?ل م?‌بندن


واسه اون هوا? تازه که پر از عطر گلابه

اگه دستم به ضر?حت برسه واسم ?ه خوابه


واسه اون حوض قشنگ? که پر از آب زلاله

واسه سنگ فرشا? ا?وون که برام خواب و خ?اله


دل من تنگه م?دون? کاشک? قابلم بدون?

چقدر آرزو دارم لب حوض وضو بگ?رم

?ا که از تربت پاکت مثل ?اسا بو بگ?رم


واسه اون اوج شکفتن تو? عالم ز?ارت

واسه اون لحظه که آدم م?‌رسه به ب?‌نها?ت


واسه اون کفشا که مردم رو? پله در م?ارن

واسه اون شمع? که روشن تو? صحن تو م?‌زارن


واسه اون ساحت پاک? که درش هم?شه بازه

واسه دستا? ن?از? که به سو? تو درازه


دل من تنگه م?‌دون? کاشک? قابلم بدون?

ه?چ کس? نوم?د و ناکام نم?‌ره از آستانت

تو پر از لطف و شفا?? واسه درد دوستانت


مثل مرهم تو م?مون? واسه آدما? دربند

تو ام?د? که م?‌ش?نه تو? قلب ?ه ن?ازمند


تو صدام کن، تو صدام کن، زائر کو? تو باشم

?ا برا? کفترات من، سر ظهر دونه بپاشم

من ?ه قاصر ?ه خطاکار لحظه خوب مناجات

م?دونم که ه?چ ن?از? به ز?ارتم ندار?

اما من غرق ن?ازم اما تو بزرگوار?

واسه تو حرم نشستن واسه لحظه‌? رس?دن

دل من تنگ م?‌دون? کاشک? قابلم بدون?

نظرات  (۱)

برک الله آفر?ن مرحبا احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی