کانون فرهنگی و هنری اسرار روداب

مسجد جامع روداب

امام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته  روداب گفت:امروز یکی از بزرگترین تهدیدها برای کشور ما نفوذ دشمن است و دشمن با نفوذ فرهنگی خود می خواهد مبانی انقلاب و امام راحل را تغییر بدهد البته نفوذ اقتصادی و امنیتی در مرحله بعد است اما آنچه مهم تر است نفوذ فکری ،فرهنگی و سیاسی است؛یعنی اینکه باورهای جامعه را دگرگون و خدشه دار کنند اختلال و رخنه به وجود آورند.مثلا آمریکا را دیگر شیطان بزرگ ندانسته،بلکه فرشته نجات بدانیم،اسرائیل را غده سرطانی ندانسته و از این سگ هار غافل باشیم و از فلسطین ، غزه و حزب الله حمایت نکنیم و اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه افزود:در فتنه 88 شعارها این بود نه غزه نه لبنان جانم فدای ایرا،یعنی ما با فلسطین و مسجد الاقصی کاری نداریم و این خلاف فرهنگ انقلاب است.

خطیب جمعه روداب در ادامه نفوذ سیاسی را نفوذ دشمن در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی دانسته و تصریح کرد:دشمن می خواهد با نفوذ سیاسی مدیریت مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی را بدست بگیرد؛آن وقت است که همه تصمیم ها طبق خواست و میل مستکبرین انجام خواهد گرفت. در فتنه 88 میرحسین موسوی یکی از سران فتنه در سخنرانی خود در دانشگاه ارومیه گفت" بنده ریشه برخی از مشکلات در این سالن را وجود پرچم فلسطین به جای پرچم ایران می دانم".

امام جمعه روداب در ادامه افزود:نفوذ سیاسی یعنی نفوذ بنی صدر،یعنی دو دسته کردن مردم و از رزمندگان اسلام حمایت نکردن و خیانت کردن و در نهایت 177 نماینده به بی کفایتی او رای دادن؛لذا توجه رهبری به آماده بودن نیروهای انقلابی این است که باید پایه های تفکر و روحیه انقلابی را چنان در کشور محکم کنیم که هیچ چیز در ادامه این مسیر درخشان خللی وارد نکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی